طرح حمایت از کسب و کار

طرح حمایت از کسب و کار با خدمات طراحی و توسعه سایت به صورت پرداخت اقساطی جهت حمایت از کسب و کار هایی که قصد طراحی و توسعه سایت خود را دارند در نظر گرفته شده است. امید است که در دنیای دیجیتالی امروز بتوانیم به گسترش صنعت و کسب و کار کشور با استفاده از درآمدهای آنلاین و جذب مشتری از وب سایت کمک نماییم.

لازم به ذکر است که هزینه نهایی طراحی وب سایت در طرح حمایت از کسب و کار (طراحی سایت اقساطی) به هیچ عنوان بیشتر نمی باشد!!!

امروزه داشتن وب سایت برای هر کسب و کاری لازم است. با ظهور تجارت الکترونیک و پیشرفت آن کسب و کارهای سنتی در حال فروپاشی هستند. اما به دلیل این که شاید همه افراد توان مالی برای پرداخت هزینه وب سایت را نداشته باشند طرحی را به عنوان طراحی سایت اقساطی در آئین گستر قرار دادیم. طراحی سایت اقساطی با شرایط بازپرداخت آسان یک انتخاب مناسب برای افرادی است که به دنبال گسترش کسب و کار خود هستند. اما نمی توانند هزینه زیادی برای این کار پرداخت نمایند. طراحی سایت اقساطی در حال حاضر برای انواع وب سایت های مختلف در زمینه های متنوع قابل اجرا می باشد.

جهت سفارش طراحی سایت اقساطی با شماره های شرکت تماس بگیرید.
حداقل پیش پرداخت طراحی سایت قسطی مبلغ 3 میلیون تومان می باشد.

شرایط طرح حمایت از کسب و کار

طراحی سایت اقساطی

شرایط و قرارداد

قرارداد طرح حمایت از کسب و کار مانند دیگر قراردادهای مجموعه آئین گستر در دو نسخه ارائه می گردد. نسخه ای از این قرارداد نزد آئین گستر بایگانی شده و نسخه دیگر به مشتری (کارفرما) تحویل داده می شود. برای قرادادهای طراحی سایت اقساطی در جزئیات قرارداد نوع پرداخت که به صورت اقساطی می باشد عنوان خواهد شد. مبلغی که مشتری (کارفرما) در هر قسط پرداخت می شود با توجه به مبلغ کل پروژه و نوع پروژه خواهد بود.

لازم به ذکر است تا تسویه کامل مبلغ کل پروژه ،  سورس ، هاستینگ و دامنه نزد مجموعه آئین گستر محفوظ خواهد بود.

نحوی پرداخت

نحوی پرداخت مبلغ در طرح حمایت از کسب و کار یک سوم به عنوان پیش پرداخت و مابقی مبلغ به صورت ماهانه خواهد بود. مبلغ تعیین شده برای هر قسط در تاریخ مشخصی که در جزئیات قرارداد نیز آمده است توسط مشتری (کارفرما) پرداخت خواهد شد. کافرمایان می توانند از هر روشی مانند کارت به کارت، پرداخت از طریق وب سایت آئین گستر و…. قسط مربوط به وب سایت خود را پرداخت نمایند.

لازم به ذکر است پرداخت از طریق چک معتبر بانکی به نام شخص کارفرما / شرکت نیز پذیرفته خواهد شد.

سوالات متداول برخی از مشتریان

خیر. مجموع پرداخت در طرح حمایت از کسب و کار (طراحی سایت اقساطی) تفاوتی ندارد. این طرح ویژه به منظور کمک بیشتر به کسب و کارهای نوپا و افرادی با سرمایه کم در نظر گرفته شده است. به همین دلیل با حذف سود بیشتر تلاش شده است که افراد بیشتری به سمت جذب مشتری با استفاده از وب سایت و گسترش کسب و کار خود حرکت کنند.

فهرست