خدمات طراحی و برندینگ

داشتن یک برند با هویتی یکپارچه و زیبا از دارایی های مهم هر شرکت میباشد. بازار رقابتی پیرامون هر کسب و کار موجب گردیده تا شرکت ها به سمت متمایز ساختن نام و برند خود، جدا از ارایه کالا و خدمات با کیفیت بپردازند تا با ایجاد تصویری شفاف از برند خود در ذهن مخاطبین، موجب ماندگاری و توسعه کسب و کارشان در آن بازار گردند. در عصر دیجیتال و افزایش سیستم های تعاملی، برندینگ به یک ضرورت برنامه بازاریابی تبدیل شده است.

برند شما توسط مخاطبین تعریف میشود، در نتیجه سازگاری تمامی عناصر بصری و رفتاری در کنار کیفیت کالا و خدمات شما میتواند چشم انداز خوبی را برای گسترش کسب و کارتان بوجود آورد.

خدمات طراحی و برندینگ آئین گستر

هدف ما در برنامه برندینگ شما پوشش دهی به تمام نقاط تماس با مشتری که از طریق کانال های مختلف مانند محیط کاری، سربرگ، بروشور و کاتالوگ، بسته بندی، وب سایت، رسانه های اجتماعی، ارتباط با مشتریان و غیره ایجاد گردیده و براساس هویت و شخصیت برند برنامه ریزی و اجرا میگردد.

طراحی و برندینگ

فرآیند اجرای خدمات طراحی و برندینگ

آنالیز بازار هدف

اساس ساخت یک برند بر پایه شناخت درست از بازار هدف و مخاطبین آن می باشد. المان ها و عناصر بصری که برند در نقاط تماس با مشتری و مخاطبین خود نمایش می دهد باید متناسب با سلایق و انتظارات آنها بوده و تصویر مناسبی از هویت و شخصیت برند شما را در ذهن آنها تداعی کند.

در این فاز به تعریف و ارزیابی بازار هدف و مشتریانتان می پردازیم تا با شناخت کافی بتوانیم نقشه مناسبی را برای فعالیت های برندینگ شرکت طراحی و اجرا نماییم.

فهرست