درباره آئین گستر

شرکت  آئین گستر با هدف افزايش كاربرد اينترنت در توسعه كسب و كار مشاغل و افراد تاسيس شده است. فعاليت اصلی مجموعه ما در زمینه طراحی و پیاده سازی وب سایت می باشد. با توجه به ارتقا كاربرد اينترنت در تجارت شركتها و اصناف مختلف و رقابت در ارائه محصولات و خدمات از طريق اينترنت ، طراحان مجموعه ما بهينه سازی سايت را به خدمات خود اضافه نمود. در همه سايت هايی كه توسط ما طراحی می شوند قوانين سئو رعايت شده و تكنيكهای بهينه سازی اعمال می شود و این مهم منجر به بازده حداکثری سایت های طراحی شده توسط ما در جذب مخاطب و در نتیجه رونق کسب و کار مشتریانمان شود.
در حال حاضر آئین گستر یکی از فعال ترين مجموعه های طراحی سايت و خدمات دیجیتال مارکتینگ در کرج می باشد. هر چند با توجه به نوع فعاليت و ماهيت جهانی اينترنت اين مجموعه خود را به بخش جغرافيايی خاصی محدود ننموده است و به مشتریان داخلی و خارجی خدمات بدون محدودیت ارائه می کند.
با توجه به اطمينان ما از كيفيت خدماتی كه ارائه می دهيم پس از عقد قرارداد و دريافت پيشنهادات و نيازهای مشتری برای طراحی و پیاده سازی سايت و یا خدمات دیجیتال مارکتینگ ، 50 درصد از مبلغ قرارداد را به عنوان پيش پرداخت دريافت نموده و در هنگام تحويل سفارش به مشتری ، مابقی مبلغ قرارداد دریافت می گردد.

در اين مجموعه كسب رضايت مشتري و ارائه منظم خدمات سرلوحه كار ما است، كه اين موضوع را همه مشتريان ما تاييد مي كنند. ما پس از عقد قرارداد تا هنگام تحويل كار با مشتري يك تيم كاري با هدفي كه مشتري از تهيه و ايجاد سايت اينترنتي را مد نظر داشته است تشكيل خواهيم داد.

تلاش ما بر اين است كه هم در خدمات طراحي سايت و هم در بازاریابی اینترنتی مشتري از هزينه اي كه براي انجام اين خدمات پرداخت نموده است ، حداكثر استفاده را براي رونق كسب و كار خود دريافت كند.

سایر خدمات شرکت آئین گستر ؛

خدمات مشاوره و تدوین استراتژی , خدمات طراحی و برندینگ , طراحی گرافیکی انواع اوراق تبلیغاتی (شامل کاتالوگ ،بروشور ،تراکت و…) و اوراق اداری (شامل سربرگ ، کارت ویزیت ، پاکت نامه و…) و سایر ابزار های تبلیغاتی که از جمله عوامل تاثیر گذار در بازار رقابت میباشد.

شرکت آئین گستر
فهرست