خدمات دیجیتال مارکتینگ

خدمات دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال به یکی از چالش های مبهم بازاریابی در جهت ایجاد مزیت رقابتی، شناسایی و کشف برند در فضای آنلاین توسط مخاطبین تبدیل شده است. راهکاری که میتواند نقش فزاینده ای در موفقیت برندها و شرکت ها نسبت به رقبا، تثبیت نام آنها در ذهن مخاطبین و دیجیتال برندینگ آنها داشته باشد، استفاده از کانال هایی موازی دیجیتال مارکتینگ میباشد. این سیستم این امکان را میدهد تا مشتریان و مخاطبین به راحتی شما را در پلتفرم های مختلف شناسایی و کشف کنند، همچنین به راحتی بتوانند با شما تعامل متقابل داشته باشند.

خدمات دیجیتال مارکتینگ آئین گستر

آئین گستر بمنظور طراحی کانال ها و پلتفرم های متناسب با برندینگ و نحوه تعامل شما با مشتریان و مخاطبین تان اجرا میشود. بر این اساس ما با آنالیز کامل برند، فضای رقابتی و تهیه پرسونای مخاطبین شما، اقدام به طراحی سیستم هایی پویا و هوشمند بمنظور جذب، نگهداری، افزایش نرخ تبدیل و ایجاد وفاداری در مشتریان میکنیم.

خدمات دیجیتال مارکتینگ

فرآیند اجرای خدمات دیجیتال مارکتینگ

تدوین استراتژی دیجیتال

فاز نخست در فرآیند دیجیتال مارکتینگ، تدوین استراتژی پویا و انعطاف پذیر برای حرکت در فضای آنلاین می باشد. استراتژی دیجیتال پس از ارزیابی کامل کسب و کار، بازار رقابتی و مشتریان شما تدوین می گردد. ایجاد مزیت رقابتی، یکپارچه سازی در برنامه ها و استراتژی های اجرایی از اهداف اصلی ما در برنامه دیجیتال مارکتینگ می باش

برخی از خدمات دیجیتال مارکتینگ آئین گستر

استراتژی دیجیتال مارکتینگ

سئو و بهینه سازی سایت

تولید و بازاریابی محتوا

بازاریابی شبکه های اجتماعی

فهرست